tag:blogger.com,1999:blog-10500955884777334302024-02-08T10:06:07.666-08:00ჩემი საცხოვრებელი ადგილისაცხოვრებელი ადგილის აღწერა _ ეს არის ჩვეულებების, ტრადიციების, რწმენის შესწავლისა და გაგების გზა. მოსწავლეები გაიზიარებენ სხვადსხვა უბნის კულტურას, თავისებურებებს, მოხდება შედარება მათი საცხოვრებელი ადგილის.Khatuna Kumelashvilihttp://www.blogger.com/profile/13684626820855857621noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-1050095588477733430.post-49124238851414883272008-09-26T11:32:00.001-07:002012-01-23T05:58:22.427-08:00<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<span style="color: #ffcc00;">პროექტის სახელი:</span><span style="color: red;"> </span><span style="color: black;">”ჩემი საცხოვრებელი ადგილი”</span><br />
<span style="color: #ffcc00;">პროექტის მოკლე აღწერა:</span><span style="color: black;"> მოსწავლეები აღწერენ თავიანთ საცხოვრებელ ადგილს, რითაც მოხდება სხვადასხვა უბნის (საცხოვრებელი ადგილის) შედარება, მათი თავისებურებების გამოკვეთა. </span><br />
<span style="color: #ffcc00;">პროექტის სრული აღწერა:</span><span style="color: black;"> საცხოვრებელი ადგილის აღწერა - ეს არის ჩვეულებების, ტრადიციების, რწმენის შესწავლისა და გაგების გზა. მოსწავლეები გაიზიარებენ სხვადასხვა უბნის კულტურას, თავისებურებებს, მოხდება მათი საცხოვრებელი ადგილის</span><span style="color: black;"> შედარება. გადაუღებენ სურათებს ,მონიშნავენ </span><span style="color: #ffcc33;"><a href="http://www.panoramio.com/">www.panoramio.com</a></span><span style="color: black;">-ზე, დახატავენ და ინფორმაციას განათავსებენ ონ-ლაინში. იღებენ ინტერვიუს უბანში მცხოვრებ უხუცესი ადამიანისაგან. მოსწავლეები გამოიკვლევენ საკუთარი საცხოვრებელი ადგილის ისტორიას, რითაც განუვითარდებათ კვლევის უნარ-ჩვევები და გააცნობიერებენ ადგილობრივი ისტორიის მნიშვნელობას აწმყოსათვის. </span><br />
<span style="color: #ffcc00;">მონაწილეთა ასაკი:</span><span style="color: #cc0000;"> </span><span style="color: black;">5-11,12-14,15-18</span><br />
<span style="color: #ffcc00;">ვადები:</span><span style="color: black;"> სასწავლო წლის განმავლობაში ნებისმიერი 2 თვე</span><br />
<span style="color: #ffcc00;">პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:</span><span style="color: black;"> მოსწავლეების ცნობიერების ამაღლება საცხოვრებელ ადგილას აღმოჩენილ პრობლემებთან მიმართებაში, ჯგუფური მუშაობები, ინტერვიუს აღების მეთოდით და კითხვების დასმით საკითხში ჩაღრმავება, რაც არის სწავლების ის მეთოდი, როდესაც ხდება წინასწარ მომზადება, მიზნის დასახვა და ძირითადი პრობლემის გადასაჭრელი გზის/გზების ძიება.</span><br />
<span style="color: #ffcc00;">მოსალოდნელი შედეგები:</span><span style="color: black;"> მთავარი შედეგი იქნება ის, რომ მოხდება ფასეულობების გაძლიერება. მოსწავლეები ისწავლიან ადგილის ისტორიას სხვადასხვა რესურსების გამოყენებით, როგორიცაა ინტერვიუ, წერილები, შეიძენენ კვლევის უნარ-ჩვევებს. შესაძლოა ნახატების, სურათების ალბომის, ჟურნალის ან ვებ-ბლოგის შექმნა.</span><br />
<span style="color: #ffcc00;">სარგებელი სხვებისთვის: </span><span style="color: black;">ახალგაზრდები იკვლევენ და ერთმანეთს უზიარებენ საკუთარი საცხოვრებელი ადგილის ისტორიას, მოხდება კულტურათა ფასეულობების შედარება.</span><br />
<span style="color: #ffcc00;">სამუშაო ენა: </span><span style="color: black;">ქართული</span><br />
<span style="color: #ffcc00;">საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: </span><span style="color: black;">გეოგრაფია, ისტორია, ქართული. მოსწავლეებს გაუძლიერდებათ სწავლის სურვილი, გაუღრმავდებათ კულტურული კუთვნილების განცდა, ისწავლიან საკუთარი და უცხო კულტურის დაფასებას, ერთმანეთის მოსმენას... ინტერნეტ-პროექტების დაგეგმვასა და განხორციელებას ინფორმაციულ-ტექნოლოგიების გამოყენებით. მშობლიური კულტურული გარემოს თვითმყოფადობის, მისი განუმეორებლობის დაფასებასა და პატივისცემას. </span><br />
<span style="color: #ffcc00;">მონაწილეები სხვა სკოლიდან:<br /><span style="font-weight: bold;">თბილისი</span><br />1. <a href="http://www.adgili-pirveliskola.blogspot.com/">პირველი საჯ. სკოლა</a> - ნ. ნოზაძე<br />2. <a href="http://www.chemiubani52.blogspot.com/">52-ე საჯ. სკოლა</a> - ს. მამაჯანაშვილი, ე. ფირცხალავა<br />3. <a href="http://www.ortachala.blogspot.com/">144-ე საჯ. სკოლა </a>- ნ. ხაჭაპურიძე<br />4. <a href="http://www.mevlo--120.blogspot.com/">120-ე საჯ. სკოლა</a> - მ. ლაშაური<br /><br /><span style="font-weight: bold;">რუსთვი</span><br />1. <a href="http://www.sacxovrebeliadgili.blogspot.com/">23-ე საჯ. სკოლა</a> - ნ. ჭინჭარაშვილი <br /><br /><span style="font-weight: bold;">გორი </span><br />1. <a href="http://www.sacxovrebeliadgili3.blogspot.com/">მე-3 საჯ. სკოლა </a>- ქ. ქამუშაძე <a href="http://mevcxovrob.blogspot.com/">(პროექტი)</a><br />2. <a href="http://www.icttrainingciraadgili.blogspot.com/">მე-10 საჯ. სკოლა</a> - ც. ბუჯიაშვილი<br />3. <a href="http://www.sacxovrebrliadgili11.blogspot.com/">მე-11 საჯ. სკოლა </a>- ი. კურტანიძე<br />4. <a href="http://sacxovrebeligaremo.blogspot.com/">ზერტის საჯ. სკოლა</a> - მარიამ ხუციშვილი<br />5. <a href="http://xeltubani-proeqti.blogspot.com/">ხელთუბნის საჯარო სკოლა</a> - თ. მელაძე, ე. მარღიშვილი<br /><br /><br />პროექტის ფასილიტატორის სახელი:</span><span style="color: black;"> ხათუნა ქუმელაშვილი</span><br />
<span style="color: #ffcc00;">პროექტის ფასილიტატორის ელ-ფოსტა:</span><span style="color: #cc0000;"> </span><span style="color: black;"><a href="http://gmail.com/">kumelashvili@gmail.com</a></span><br />
<span style="color: #ffcc00;">პროექტის ფორუმი:<a href="http://foro.iearn.org/webx?230@@.1e9db695">http://foro.iearn.org/webx?230@@.1e9db695</a></span><br />
<span style="color: #ffcc00;">პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:</span><span style="color: black;">http:// chemiadgili.blogspot.com/</span></div>Khatuna Kumelashvilihttp://www.blogger.com/profile/13684626820855857621noreply@blogger.com66