პროექტის სახელი: ”ჩემი საცხოვრებელი ადგილი”
პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები აღწერენ თავიანთ საცხოვრებელ ადგილს, რითაც მოხდება სხვადასხვა უბნის (საცხოვრებელი ადგილის) შედარება, მათი თავისებურებების გამოკვეთა.
პროექტის სრული აღწერა: საცხოვრებელი ადგილის აღწერა - ეს არის ჩვეულებების, ტრადიციების, რწმენის შესწავლისა და გაგების გზა. მოსწავლეები გაიზიარებენ სხვადასხვა უბნის კულტურას, თავისებურებებს, მოხდება მათი საცხოვრებელი ადგილის შედარება. გადაუღებენ სურათებს ,მონიშნავენ www.panoramio.com-ზე, დახატავენ და ინფორმაციას განათავსებენ ონ-ლაინში. იღებენ ინტერვიუს უბანში მცხოვრებ უხუცესი ადამიანისაგან. მოსწავლეები გამოიკვლევენ საკუთარი საცხოვრებელი ადგილის ისტორიას, რითაც განუვითარდებათ კვლევის უნარ-ჩვევები და გააცნობიერებენ ადგილობრივი ისტორიის მნიშვნელობას აწმყოსათვის.
მონაწილეთა ასაკი: 5-11,12-14,15-18
ვადები: სასწავლო წლის განმავლობაში ნებისმიერი 2 თვე
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: მოსწავლეების ცნობიერების ამაღლება საცხოვრებელ ადგილას აღმოჩენილ პრობლემებთან მიმართებაში, ჯგუფური მუშაობები, ინტერვიუს აღების მეთოდით და კითხვების დასმით საკითხში ჩაღრმავება, რაც არის სწავლების ის მეთოდი, როდესაც ხდება წინასწარ მომზადება, მიზნის დასახვა და ძირითადი პრობლემის გადასაჭრელი გზის/გზების ძიება.
მოსალოდნელი შედეგები: მთავარი შედეგი იქნება ის, რომ მოხდება ფასეულობების გაძლიერება. მოსწავლეები ისწავლიან ადგილის ისტორიას სხვადასხვა რესურსების გამოყენებით, როგორიცაა ინტერვიუ, წერილები, შეიძენენ კვლევის უნარ-ჩვევებს. შესაძლოა ნახატების, სურათების ალბომის, ჟურნალის ან ვებ-ბლოგის შექმნა.
სარგებელი სხვებისთვის: ახალგაზრდები იკვლევენ და ერთმანეთს უზიარებენ საკუთარი საცხოვრებელი ადგილის ისტორიას, მოხდება კულტურათა ფასეულობების შედარება.
სამუშაო ენა: ქართული
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: გეოგრაფია, ისტორია, ქართული. მოსწავლეებს გაუძლიერდებათ სწავლის სურვილი, გაუღრმავდებათ კულტურული კუთვნილების განცდა, ისწავლიან საკუთარი და უცხო კულტურის დაფასებას, ერთმანეთის მოსმენას... ინტერნეტ-პროექტების დაგეგმვასა და განხორციელებას ინფორმაციულ-ტექნოლოგიების გამოყენებით. მშობლიური კულტურული გარემოს თვითმყოფადობის, მისი განუმეორებლობის დაფასებასა და პატივისცემას.
მონაწილეები სხვა სკოლიდან:
თბილისი
1. პირველი საჯ. სკოლა - ნ. ნოზაძე
2. 52-ე საჯ. სკოლა - ს. მამაჯანაშვილი, ე. ფირცხალავა
3. 144-ე საჯ. სკოლა - ნ. ხაჭაპურიძე
4. 120-ე საჯ. სკოლა - მ. ლაშაური
რუსთვი
1. 23-ე საჯ. სკოლა - ნ. ჭინჭარაშვილი
გორი
1. მე-3 საჯ. სკოლა - ქ. ქამუშაძე (პროექტი)
2. მე-10 საჯ. სკოლა - ც. ბუჯიაშვილი
3. მე-11 საჯ. სკოლა - ი. კურტანიძე
4. ზერტის საჯ. სკოლა - მარიამ ხუციშვილი
5. ხელთუბნის საჯარო სკოლა - თ. მელაძე, ე. მარღიშვილი
პროექტის ფასილიტატორის სახელი: ხათუნა ქუმელაშვილი
პროექტის ფასილიტატორის ელ-ფოსტა: kumelashvili@gmail.com
პროექტის ფორუმი:http://foro.iearn.org/webx?230@@.1e9db695
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:http:// chemiadgili.blogspot.com/
პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები აღწერენ თავიანთ საცხოვრებელ ადგილს, რითაც მოხდება სხვადასხვა უბნის (საცხოვრებელი ადგილის) შედარება, მათი თავისებურებების გამოკვეთა.
პროექტის სრული აღწერა: საცხოვრებელი ადგილის აღწერა - ეს არის ჩვეულებების, ტრადიციების, რწმენის შესწავლისა და გაგების გზა. მოსწავლეები გაიზიარებენ სხვადასხვა უბნის კულტურას, თავისებურებებს, მოხდება მათი საცხოვრებელი ადგილის შედარება. გადაუღებენ სურათებს ,მონიშნავენ www.panoramio.com-ზე, დახატავენ და ინფორმაციას განათავსებენ ონ-ლაინში. იღებენ ინტერვიუს უბანში მცხოვრებ უხუცესი ადამიანისაგან. მოსწავლეები გამოიკვლევენ საკუთარი საცხოვრებელი ადგილის ისტორიას, რითაც განუვითარდებათ კვლევის უნარ-ჩვევები და გააცნობიერებენ ადგილობრივი ისტორიის მნიშვნელობას აწმყოსათვის.
მონაწილეთა ასაკი: 5-11,12-14,15-18
ვადები: სასწავლო წლის განმავლობაში ნებისმიერი 2 თვე
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: მოსწავლეების ცნობიერების ამაღლება საცხოვრებელ ადგილას აღმოჩენილ პრობლემებთან მიმართებაში, ჯგუფური მუშაობები, ინტერვიუს აღების მეთოდით და კითხვების დასმით საკითხში ჩაღრმავება, რაც არის სწავლების ის მეთოდი, როდესაც ხდება წინასწარ მომზადება, მიზნის დასახვა და ძირითადი პრობლემის გადასაჭრელი გზის/გზების ძიება.
მოსალოდნელი შედეგები: მთავარი შედეგი იქნება ის, რომ მოხდება ფასეულობების გაძლიერება. მოსწავლეები ისწავლიან ადგილის ისტორიას სხვადასხვა რესურსების გამოყენებით, როგორიცაა ინტერვიუ, წერილები, შეიძენენ კვლევის უნარ-ჩვევებს. შესაძლოა ნახატების, სურათების ალბომის, ჟურნალის ან ვებ-ბლოგის შექმნა.
სარგებელი სხვებისთვის: ახალგაზრდები იკვლევენ და ერთმანეთს უზიარებენ საკუთარი საცხოვრებელი ადგილის ისტორიას, მოხდება კულტურათა ფასეულობების შედარება.
სამუშაო ენა: ქართული
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: გეოგრაფია, ისტორია, ქართული. მოსწავლეებს გაუძლიერდებათ სწავლის სურვილი, გაუღრმავდებათ კულტურული კუთვნილების განცდა, ისწავლიან საკუთარი და უცხო კულტურის დაფასებას, ერთმანეთის მოსმენას... ინტერნეტ-პროექტების დაგეგმვასა და განხორციელებას ინფორმაციულ-ტექნოლოგიების გამოყენებით. მშობლიური კულტურული გარემოს თვითმყოფადობის, მისი განუმეორებლობის დაფასებასა და პატივისცემას.
მონაწილეები სხვა სკოლიდან:
თბილისი
1. პირველი საჯ. სკოლა - ნ. ნოზაძე
2. 52-ე საჯ. სკოლა - ს. მამაჯანაშვილი, ე. ფირცხალავა
3. 144-ე საჯ. სკოლა - ნ. ხაჭაპურიძე
4. 120-ე საჯ. სკოლა - მ. ლაშაური
რუსთვი
1. 23-ე საჯ. სკოლა - ნ. ჭინჭარაშვილი
გორი
1. მე-3 საჯ. სკოლა - ქ. ქამუშაძე (პროექტი)
2. მე-10 საჯ. სკოლა - ც. ბუჯიაშვილი
3. მე-11 საჯ. სკოლა - ი. კურტანიძე
4. ზერტის საჯ. სკოლა - მარიამ ხუციშვილი
5. ხელთუბნის საჯარო სკოლა - თ. მელაძე, ე. მარღიშვილი
პროექტის ფასილიტატორის სახელი: ხათუნა ქუმელაშვილი
პროექტის ფასილიტატორის ელ-ფოსტა: kumelashvili@gmail.com
პროექტის ფორუმი:http://foro.iearn.org/webx?230@@.1e9db695
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:http:// chemiadgili.blogspot.com/
66 комментариев:
ხათუნა,
ძალიან კარგი პროექტია. იდეა და გეგმა ცხადად და თანმიმდევრულად არის ჩამოყალიბებული. დიზაინიც მშვენიერია.
იმედი მაქვს, ბევრი მსურველი ჩაერთვება.
ყოველ შემთხვევაში, მე რომ მოსწავლე ვიყო, დიდი ინტერესით ვიმუშავებდი.
გისურვებ წარმატებებს.
პაატა პაპავა
xatuna,
me var rustavis #6 skolis ist menejeri. vmonawileob treningsi, gavecani tqvens proeqts ,,chemi sacxovrebeli adgili", vfiqrob chemi skolis moswavleebi siamovnebit miireben masshi monawileobas.
imedi maqvs warmatebuli tanamshromlobisa.
me, Nana lortkipanidze 64-e sajaro skolashi vmushaob. tkvenma proeqtma "chemi sacxovrebeli adgili" didi shtabechdileba moaxdina chemze, msurs es proeqti ganvaxorcielo IX, X klaselebtan. madlobas gixdit aseti saintereso temistvis shemotavebistvis.
xatuna,me var 199-e sajaro skola-pansion "komarovis"mascavlebeli.momecona tkveni proekti.vpikrob dzalian saintereso ikneboda charva chveni skolidan,sadac mteli sakarvelodan moscavleebi scavloben da cxovroben ert cher kvesh,amjamad ki devnilebtan ertad.vnaxot,rogor dainteresdebian moscavleebi.gisurvebt carmatebebs
ძალიან მომეწონა თქვენი პროექტი,მსურს მონაწილეობა მივიღო ჩემს მოსწავლეებთან ერთად...
გორი, ხიდისთავის საჯარო სკოლა, ბიოლოგიის მასწავლებელი თეა ნონიკაშვილი.
xatuna,
dzalian mogvecona me da chems moscavleebs tqveni proeqti.gvsurs mivigot monacileoba.
99-e sajaro skolis pedagogi.
xatuna.
momewona proeqti davfiqrob zaverto am proeqtsi. zems moswavleebsac moewonat. viwyebt musaobas.
საინტერესო პროექტია, სიამოვნებით ვიმუშავებ .
ქალბატონო ხათუნა,
ძალიან მომეწონა თქვენს მიერ შემოთავაზებული პროექტი და დიდი სიამოვნებით ჩავრთავ მასში 51-ე საჯარო სკოლის მოსწავლეებს.
ცოტა რამ ჩემს შესახებ: მე ვარ ქ. თბილისის 51-ე საჯარო სკოლის ინფორმაციული მენეჯერი, მათემატიკოსი.
წინასწარ გიხდით მადლობას ჩვენთან თანამშრომლობაზე.
პატივისცემით, თამარ ვერულაშვილი.
ძალიან საინტერესო პროექტია.მოსწავლეები უკეთესად შეისწავლიან საკუთარი საცხოვრებელი ადგილის ისტორიას.
გორი №12 საჯარო სკოლის ინგლისური ენის პედაგოგი თამარ სამხარაძე.
მოსწავლეთა თვითგანვითარებისთვის ეს პროექტი ძალიან მისაღებია.საკუთარი ადგილის ცოდნა გზამკვლევი იკნება ახლის ძიების ,სხვათა ადგილების უპირატესობის აღიარებაში ან პირიქით.
ნათია ტლაშაძე, ხიდისთავის საჯარო სკოლის ინგლისურის მასწავლებელი.
მოგესალმებით ყველას!
მეტად სასიამოვნოა,რომ ამ პროექტმა დაგაინტერესათ. ვფიქრობ, საინტერესო და წარმატებული თანამშრომლობა გამოგვივა. გთხოვთ თქვენი შეკითხვები გამომიგზავნოთ მეილზე kumelashvili@gmail.com მზად ვარ თქვენს შეკითხვებს ვუპასუხო.
გისურვებთ წარმატებებს!!!
Zalian momewona Tqveni proeqti da vecdebi skolis moswavleebs da studentebs mivawodo informacia raTa CaerTon aRniSnul proeqtSi.
gisurvebT warmatebebs.
pativiscemiT,
rusTavis me-2 skolis IT menejeri
dali xarebaSvili
xatuna, me var tbilisi 52-e sajaro skolis dawyebiti klasisi maswavlebeli. chems klashi gachnda interesi am proeqtshi chartvisa, am proeqts ganaxorcielebs chveni maziebeli sofo mamajanashvili.
es misi archevania. vfiqrob misi pirveli mcdeloba warmatebuli iqneba.
yvelas usurveb warmatebebs
pativiscemit,
elene
davinteresdit tqven mier shemotavizebuli proeqtit da gvsurs masshi chavertot. daviwket mushaoba.
pativiscemit nana kapanadze,77-e skolis pedagogi
nino iakobidze 103_e sakjaro skola.saintereso satauria da dzalian kargi proeqtia,skolis moscavleebshi es proeqti met interess gamoichens da saintereso iqneba mattvis tavianti sacxovrebeli adgilis istoriis gacnoba.madlobt aseti saintereso temisatvis
მართლა საინტერესო პროექტია, ჩემი აზრით მოსწავლეები სიამოვნებით ჩაერთვებიან ამ პროექტში.
me akhalaia d. 146-e skolashi vmushaob.proeqtma kargi shtabechdileba moaxdina da vapireb ganvaxorcielo
მოგესალმებით!
კარგი პროექტია. ხშირად მოსწავლეებმა არ იციან თავიანთი საცხოვრებელი ადგილის ისტორია. ალბათ ძალიან დაინტერესდებიან.
xatuna dzalian mogvcons, da vapirebt mis ganxorcielebas.gisurvebt warmatebebs
#16 skola q.rustavi
eka mgeladze, gogi metreveli, lika maisuradze.
dzalian mogvcons es proeqti da vapirebt mis ganxotrcielebas.
q.rustavi #16 skola
eka mgeladze, gogi metreveli, lika maisuradze. gisurvebt warmatebebs
კიდევ ერთხელ მოგესალმებით პროექტში მონაწილეებო!!! წარმატებებს გისურვებთ ამ პროექტზე მუშაობისას და გთხოვთ თქვენი სამოქმედო გეგმა გამაცნოთ (როგორ გაქვთ დაგეგმილი პროექტის განხორციელება) მეილზე kumelashvili@gmail.com
xaTuna, Zalian saintereso proeqtia da wm. giorgis sax. saero skolis maswavleblebs(Tamar kalxitaSvili; ani bedenaSvili)da moswavleebs gvsurs, CaverToT. imedi gvaqvs, nayofierad viTanamSromlebT
me var q.goris #6 saj. skolis istmenejeri. gvinda mushaoba davicyoT Tqvens proeqtze
მოგესალმებით, ხათუნა, ჩვენ უკვე დავიწყეთ ამ პროექტზე მუშაობა. ბავშვებს ძალიან მოეწონათ პროექტი და საინტერესო ნარკვევები მოაქვთ. უმეტესობა პირველად იღებს ასეთ პროექტში მონაწილეობას. ვცდილობ მუშაობაში სხვა ეროვნებისა და სარწმუნოების წარმომადგენლებიც ჩავრთო (ჩვენი სკოლა ორენოვანია).
კიდევ შეგეხმიანებით.
gamarjobat,
23 oqtombridan vickebt tqvens proeqtze mushaobas.
xelmdzgvaneli pedagogi - natia tlashadze
inglisuri enis pedagogi
natia.tlashadze@gmail.com
qalaqi gori, sofeli xidistavi
xidistavis sajaro skola
sofio somxishvili
ist menejeri
sophio1986@gmail.com
xidistavis sajaro skola
გამარჯობა ხათუნა ჩვენ უკვე დავიწყეთ მუშაობა ამ პროექტზე, განვიხილეთ ჯგუფთან თემა და მოსაწვლეების დიდი სურვილითა და მონდომებიტ დაიზრა საქმე.
გვირჩიეთ, რა სიხშირით გეკონტაქტოდ?
თუ შიძლება ბავშვების ნამუშევრები სხვათა გასაზიარებლად გამოვაქვეყნოთ?
საად?
პატივისცემით,
ელენე და სოფო
თბილისი, 52-ე საჯარო სკოლა
წერილში დაშვებული შეცდომები მოგვიტევეთ!
ელენე
მოგესალმებით ქალბატონო ხათუნა.
გადავწყვიტეთ თქვენს პროექტზე მუშაობა მერვე კლასთან ერთად.
მუშაობას ვიწყებთ მარტიდან. მოიცავს სამ თვეს_ მარტი, აპრილი, მაისი.
პატივისცემით გორის # 8 საჯარო სკოლის მასწავლებელი მანანა ყორანაშვილი.
მოგესალმებით ამ პროექტზე მომუშავე პედაგოგებო!!! იმედია სასიამოვნოა მუშაობის პროეცესი... თქვენი მუშაობის შედეგი განათვსეთ ბლოგზე და მომაწოდეთ მისამართი, რათა მივაბათ და შესაძლებელი გახდეს ყველასთვის ნახოს თქვენი საცხოვრებელი ადგილის თავისებურებები, ტრადიციები...
გმადლობთ
ხათუნა მიხარია შენი პროექტის წარმატება, მაგარი ხარ. ჩემ ტრენინგებზეც დიდი ინტერესი წამოვიდა იმედია მალე ზუგდიდიც შემოგიერთდება რუსთავის შემდეგ.
მოგესალმებით ქალბატონო ხათუნა.
ვმუშაობ თქვენს პროექტზე, მაქვს კითხვა მონაწილეთა ასაკთან დაკავშირებით: თუ შეიძლება ერთ ჯგუფში გაერთიანდნენ 5-11 და 12-14 წლის ასაკის მოსწავლეები?
პატივისცემით გორის # 8 საჯარო
სკოლის მასწავლებელი მანანა ყორანაშვილი.
ქალბატონო მანანა,
პროექტი შეგიძლიათ განახორციელოთ როგორც ერთ კლაში მყოფ მოსწავლეებისაგან შემდგარ ჯგუფთან ,ასევე სხვადასხვა კლასის მოსწავლეებისაგან შექმნათ ჯგუფები და იმუშაოთ მათთან ერთად.
გმადლობთ თანამშრომლობისათვის...
მოგესალმებით, ხათუნა. ძალიან მომეწონა თქვენი პროექტი. ვარ ტრენინგის მონაწილე გორის #11 საჯ სკოლიდან. მსურს მივიღო მონაწილეობა თქვენს პროექტში. პატივისცემით, ირმა კურტანიძე
ქალბატონო ხათუნა ჩვენ მოგვეწონა თქვენი პროექტი და ვაპირებთ ჩავატოროთ ჩვენს სკოლაში.
ხათუნა მე ვარ ხაშურის #6 საჯარო სკოლის ინფორმატიკის მასწავლებელი.ძალიან მომეწონა თქვენი პროექტი და დეკემბრიდან ვიწყებ მუშაობას
გთხოვთ ქალბატონო ხათუნა დამარეგისტრიროთ.ხაშურის #6 საჯარო სკოლა.
პატივისცემით დარეჯან კანთელაშვილი
ქალბატონო ხათუნა იანვრიდან დავიწყებ მუშაობას.რადგან ზამთრის არდადეგები უწევს
gamarjobat,
icit skolebis chamonatvalshi shecdomaa
xidistavis skola orjer sweria.
chveni skolidan mxolod natia tlashadze mushaobs am proeqtze
(tea nonikashvili mushaobs ,,narcisi da tita"-s proeqtze.
sofio somxishvili
ist menejeri
xidistavis sajaro skola
zvirpaso xatuna.chveni skola arasworadaa mititebuli.207-e sajaroa.didi madloba.
მოგესალმებით ხათუნა
ავირჩიეთ თქვენი პროექტი. დიდი ინტერესი გამოიწვია მოსწავლეებში და მუშაობაც დავიწყეთ.
შორენა ვარდანიძე
ქუთაისი #12 საჯარო სკოლა
ხატუნა,
ძალიან საინტერესო პროექტია,მე ვარ ქ.ქუთაისის #12 საჯარო სკოლის მასწავლებელი.ჩვენ უკვე ვმუშაობთ ამ პროექტზე და ბავშვებმა დიდი ინტერესი გამოიჩინეს. ელისო
ეს პროექტი ძალიან მომეწონა და გადავწყვიტე განვახორციელო ჩემს მოსწავლეებთან ერთად. ბავშვებშიც დიდი დაინტერესება გამოიწვია, მუშაობაც პროექტზე დიდი ენთუზიაზმით მიმდინარეობს.
ირმა შიშინაშვილი.ქუთაისი. მე-12 სკოლა
მოგესალმებით, ქუთაისის პედაგოგებო.
სასიამოვნოა, რომ თქვენც ჩაერთეთ ამ პროექტში.
იმედია წარმატებული და ნაყოფიერი გამოვა ჩვენი თანამშრომლობა(მით უფრო ასეთი ისტორიულ ადგილას მცხოვრებ ადამიანებთან)
წარმატებებს გისურვებთ მოსწავლეებთან ერთად. იმედია შემეხმიანებით და გამაცნობთ თქვენს გეგმებს...
გმადლობთ.
ქალბატონო ხათუნა მოგესალმებით გორის X საჯარო სკოლის პედაგოგი ცირა ბუჯიაშვილი
დავიწყეთ მუშაობა თქვენს პროექტზე შეგვხდა დაბრკოლება ყველა არის ერთი უბნიდან .
თუ შეიეძლება მოიძიონ ინფორმაცია მშობლიური კუხის შესახებ.მაგ.თუშეთის,ხარაგაულის რაიონი,
გორის რაიონი,(ლტოლვილის საცხოვრებელი ადგილი).
ცირა ბუჯიაშვილი გორი X სკოლა
cira75@gmail.com
ქალბატონო ხათუნა
შევქმენი ახალი ბლოგი ,გიგზავნით ლინკს
http://icttrainingciraadgili.blogspot.com/
ცირა ბუჯიაშვილი გორის x საჯარო სკოლა
ქალბატონო ხათუნა
შევქმენი ახალი ბლოგი ,გიგზავნით ლინკს
http://icttrainingciraadgili.blogspot.com/
ცირა ბუჯიაშვილი გორის x საჯარო სკოლა
კარგი პროექტია,გვსურს მონაწილეობა მივიღოთ.
პროექტში ჩართვის სურვილი აქვს ჩვენი სკოლის დაწყებითი კლასების მასწავლებელს ქალბატონ ირინე ფარნიშვილს ყავს მე-IV კლასის მოსწავლეები შერჩეული:1.გიორგი ხითარიშვილი.
2.გიორგი ბზიშვილი.3.ლია მაზანაშვილი4.ჯაბა ხითარიშვილი.5.თეონა ნაცვლიშვილი.ბლოგის შექმნასი და მასალის განთავსებაში გავუწევ დახმარებას.პატივისცემით თეა ხუროშვილი გორის მე-7 სკოლის მენეჯერი
p.s. მუშაობას 1დეკემბრიდან დავიწყებთ.
ქალბატონო ხათუნა,მოგესალმებით!
მე თქვენთან გადმოვაგზავნე ჩვენს მიერ მოკვლეული მასალა. გთხოვთ გამოგვეხმაუროთ, გავაგრძელოთ თუ არა ამ თემაზე მუშაობა.
,
მოგესალმებით ყველას
იმედია წარმატებულად მუშაობთ პროექტზე. გთხოვთ პროექტზე მუშაობის დამთავრების შემდეგ,თქვენი შექმნილი ბლოგის მისამართი გადმომიგზავნოთ.
ყველას კიდევ ერთხელ გისურვებთ წარმატებებს!!!
ძალიან კარგი პროექტია, ბავშვებში განავითარებს იმ გარემოს შეწავლის უნარ, სადაც იმყოფება ან ცხოვრობს. ნანა წიკლაური
dzalian momecona tqveni proeqti.bavshvebi didi interesit moidzieben inpormacias sakutari sacxovrebeli adgilis shesaxeb.carmatebebs gisurvebt.
მოგესალმებით.
თქვენმა პროექტმა" ჩემი საცხოვრებელი ადგილი"-მოსწავლეებში დიდი ინტერესი გამოიწვია, აქედან გამომდინარე გვაქვს კითხვა: რამდენმა მოსწავლემ შეიძლება იმუშაოს პროექტზე? სურვილი გამოთქვა 33 მოსწავლემ, მაქვს თუ არა უფლება, ჩავრთო მოსწავლეთა აღნიშნული რაოდენობა?
პატივისცემით მანანა ყორანაშვილი.
მოგესალმებით ყველას, იმედია კარგად და ნაყოფიერად მიმდინარეობს პროექტზე მუშაობა. პროექტით მთელი კლასი შეგიძლიათ დააკავოთ, შეგიძლიათ ისე შექმნათ ჯგუფები, რომ ერთუბანში/ქუჩაზე მცხოვრებნი ერთად მოხვდნენ დ ამათ იმუშაონ საკუთარ საცხოვრებელზე, შემდეგ კი პრეზენტაციისას შეადარონ საკუთარი უბნები და მონიშნონ www.panoranio.com-ზე. შეიძლება აგრეთვე, ყველამ ერთ ადგილზე იმუშაოს, ოღონდ სხვადასხვა კუთხით, მაგ., ერთი ჯგუფი - ადგილის ისტორიას სწავლობს, მეორე- ინფრასტრუქტურას, მესამე- მოსახლეობას... ეს ყველაფერი მასწავლებლის ფანტაზიაზეა დამოკიდებული.
მე კი წარმატებებს გისურვებთ...
ქალბატონო ხათუნა გთხოვთ გამომეხმაუროთ,სურვილი მაქვს ჩავერთო თქვენს პროექტში
მოგესალმებით ქალბატონო ხათუნა, 52-ე საჯარო სკოლის მასწავლებლობის მაძიებელი სოფიო მამაჯანაშვილი.
ჩვენ დიდი ინტერესითა და სიამოვნებით ჩავერთეთ პროექტში,ახლა კი შეგიძლიათ იხილოთ ნამუშევრები ამ ბმულზე.
http/chemiubani52.blogspot.com
პატივისცემით
სოფიო
ხათუნა!
მონაწილე სკოლებში რატომ არ გვამატებთ ქუთაისის №22 სკოლას?
მომეწონა ხათუნა თქვენი პროექტი და აუცილებლად მივიღევ მონაწილეობას, გთხოვთ თქვენც ჩაერთოთ ჩვენს პროექტში ,,აბრეშუმი"
ხათუნა გთხოვთ მიიღოთ მონაწილეობა ჩემს ახალ პროექტში: ,,აბრეშუმი"
ყველა, ვინც მუშაობს ამ პროექტზე და აქვს სურვილი გაეცნოს ამავე პროექტზე მომუშავე პირველი საჯარო სკოლის მოსწავლეებს და მათ ხელმძღვანელს ქ-ნ ნანა ნოზაძეს, გთხოვთ მობრძანდეთ სამშაბათს 13სთ-ზე პირველ საჯარო სკოლაში, სადაც მოხდება მათი პროექტის პრეზენტაცია.
მადლობა ქ-ნ ნანას.
Отправить комментарий